loading...

ایران روانشناس

مطالب به روز در حوزه روانشناسی و توسعه فردی

بازدید : 291
سه شنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 11:22

روابط سالم پر از شادی و خوشحالی است. این به معنای آن نیست که شما هیچ مشکلی ندارید و همیشه فقط قرار است بخندید! اما به معنای این است که زمینه اصلی زندگی شما شاد است و حتی مسائل ساده هم مثل کامل کردن جمله هم یا دیدن فیلم با یکدیگر هم باعث شادی تان می‌شود.

آخرین لحظات سلطان مسلمان کورد؛
بازدید : 293
سه شنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 11:22

حتما این جمله را بارها در زندگی از دیگران شنیده اید و یا خود برای دیگران گفته اید که:"زندگی رو هر طور بگیری همونطور برات میگذره!" ولی آیا به آن عمل کرده اید. برای داشتن یک زندگی سراسر آرامش و پر از احساس باید از خودتان شروع کنید و تغییراتی در رفتار خود بدهید.

ویژگی های افرادی که رابطه شاد و سالم دارند
بازدید : 349
جمعه 22 اسفند 1398 زمان : 23:17

گاهی اوقات در زندگی زناشویی مشکلات به اندازه‌‌‌ای شماره تحت فشار قرار می‌دهد که راهی بجز طلاق باقی نمی‌ماند .اما بهترین زمان برای گفتن موضوع طلاق به همسرتان چه موقعی است؟برای گرفتن طلاق لازم است تمام جوانب سنجیده شود ،با ارزیابی زندگی خود و رابطه با همسرتان یک گام به عقب بروید تا ببینید که چرا چنین احساسی در شما به وجود آمده است و چه چیز خاصی در زندگی وجود دارد که شما طلاق را تنها راه نجات و تنها تصمیم صحیح برای زندگی می‌دانید؟

وزیر جوان به دنبال افزایش کیفیت اینترنت ADSL
بازدید : 409
دوشنبه 18 اسفند 1398 زمان : 21:42

اکثر اوقات، افرادی که موضوعی را پشت گوش می‌اندازند مشکلی بزرگ با برنامه ریزی کردن دارند. آن‌ها بین مسائلی که اولویت دارند و وظایف ثانویه تمایز قائل نمی‌شوند و قادر به انجام امور محول شده نیستند. این جمله را به خاطر می‌آورید که همیشه می‌شنویم، کار امروز را به فردا نسپار پشت گوش انداختن یا به تعویق انداختن کارها دقیقا مخالف آن است.

نحوه شستن ماشین به صورت حرفه ای
بازدید : 360
جمعه 15 اسفند 1398 زمان : 0:27

دانشمندان و روانشناسان کودک می‌توانند بچه‌های نمک نشناس را با فرزندانی که تحت تاثیر رفتار بد خانواده بوده اند را از یکدیگر متمایز کنند. مطالعات نشان می‌دهد که چگونه رفتارهای والدین می‌تواند زندگی فرزندانشان را به نابودی بکشاند و از طرفی بچه بزرگ کردن کار راحتی نیست و نباید روش پدر و مادری را زیر سوال برد.

IZ*ONE (아이즈원) - "FIESTA" Dance Practice
بازدید : 318
سه شنبه 12 اسفند 1398 زمان : 9:28

ترک برخی از عادات زشتی که کودکان مدام تکرار می‌کنند نیاز ضروری به توجه والدین دارد. والدین از طریق مختلف روشهای تربیتی می‌توانند ارتباط دوستانه‌‌‌ای با کودک برقرار کرده و قوانین خود را اعمال کنند.

در ادامه ی راه تغییرات...
بازدید : 391
شنبه 9 اسفند 1398 زمان : 19:56

همه ما عادت‌های بد زیادی داریم مثل خوردن پیتزا و غذا خوردن دیروقت، خوابیدن کم تر از 6 ساعت در روز، ورزش نکردن و غیره. این عادت‌ها می‌توانند بر سلامتی تاثیر بگذارند، نه تنها در کوتاه مدت بلکه در بلند مدت مشکل ساز می‌شوند. عادات بسیاری وجود دارند که می‌دانیم برای ما بد هستند، در حالی که بسیاری از آن‌ها را حتی نمی‌دانیم که بد هستند .

طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود
بازدید : 208
دوشنبه 4 اسفند 1398 زمان : 8:14

تصمیم‌گیری شامل بیان درست اهداف، تعیین راه‌حل‌های مختلف و ممکن، ارزیابی امکان‌پذیری آنان، ارزیابی عواقب و نتایج ناشی از اجرای هر یک از راه‌حل‌ها و بالاخره انتخاب و اجرای آن می‌باشد. کیفیت مدیریت اساساً تابع کیفیت تصمیم‌گیری است زیرا کیفیت طرح و برنامه‌ها، اثربخشی و کارآمدی راهبردها و کیفیت نتایجی که از اعمال آن‌ها بدست می‌آید همگی تابع کیفیت تصمیماتی است که مدیر اتخاذ می‌نماید. در اکثر موارد تصمیم‌گیری‌ها وقتی مطلوب و مورد رضایت تصمیم‌گیرنده است که تصمیم‌گیری براساس چندین معیار مورد بررسی قرار گرفته باشد. معیارها ممکن است کمی‌یا کیفی باشند. در روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره که در دهه‌های اخیر مورد توجه محققین قرار گرفته‌است به جای استفاده از یک معیار سنجش بهینگی از چند معیار سنجش استفاده می‌شود.

خلفاء راشدین در کلام سعدی شیرازی:

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 694
  • بازدید کلی : 4132
  • کدهای اختصاصی